ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΥΠΕΞΑΙΡΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗ ΓΣΕΕ

Posted on

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΣΕΕ

ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ

«Η μεταξύ του προσωπικού της ΓΣΕΕ σχέση εργασίας λύεται μετά από ΠΟΙΝΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΟΡΙΖΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ …2112/1920» Αμέσως παρακάτω ο Εσωτερικός κανονισμός προσωπικού της ΓΣΕΕ ΑΝΑΦΈΡΕΙ «..ΟΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΕΙΜΕΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΟΙ , ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ»

ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟΣ Η Ο ΝΟΜΟΣ 2112/ ΤΟΥ 1920 ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΦΆΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ

ΟΜΟΦΩΝΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΘΩΩΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΕΛΥΣΕ παράνομα Η ΓΣΕΕ


ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΛΕΩΝ ΑΒΔΗ ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΠΈΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΓΣΕΕ !

 

ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΓΣΕΕ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ ….

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΣΕΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ …

ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕΛΥΣΑΝ !

ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ  ΜΟΛΙΣ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΕΡΓΑΣΊΑΣ ΜΟΥ   ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ «ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΟΥΝ»   ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΏΣΗ  ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ !

ΝΑ ΜΕ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ  ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΑΓΑΘΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ! ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ! ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΧΥΘΗΚΕ ΑΙΜΑ ΕΡΓΑΤΩΝ. ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΡΏ ΚΑΤΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΑΝΤΑΓΩΓΗ 100.000 ΕΥΡΏ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΚΔΊΚΗΣΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ

ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ… ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΦΟΒΑΤΑΙ
ΕΝΩ Η ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ  ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ !

ΒΕΒΑΙΑ ΝΟΜΙΖΑν ΟΤΙ ΜΕ ΣΚΕΥΩΡΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ! ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΛΑΜΨΕ !

ΜΟΥ ΕΣΤΗΣΑΝ ΑΝΤΑΓΩΓΗ 100.000 ΕΥΡΩ ( ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ Ως ΝΟΜΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ  ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ) ! ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΕΣ

ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΩΤΩ ΟΣΟΥΣ  ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΥΧΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ

ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ  ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟΊ …ΟΠΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΆΡΞΕΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 2112/1920 ?

ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ?
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ

ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ως ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΣΕΕ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ  ΤΟΥ ΑΣΥΛΟΥ ΑΝΙΑΤΩΝ

ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΜΗΝΥΣΕΙ Η ΤΟΥ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ?  ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ?

ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 

ΚΩΣΤΑ ΠΟΥΠΑΚΗΣ  υπάλληλος ΟΤΕ

ΕΙΧΕ το θάρρος και κόντρα στο ρεύμα να ζητήσει όπως προκύπτει απο δημοσίευμα ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ (ΒΛΕΠΕ ΕΙΚΟΝΑ) να διευθετηθεί το θέμα της απόλυσης μου και τον τιμά Εχω αναφερθεί διεξοδικά στο θέμα …και εν μέρει δικαιώνεται και η πράξη του αυτή απο την εξέλιξη της υπόθεσης μου ( και στο πλημμεληματικό της σκέλος ) αν και είχα απαλλαγεί αρχικά και με βούλευμα από τις δήθεν βαριές κατηγορίες που περιείχε η αρχική αυτεπάγγελτη δίωξη …(βάση μια δήθεν μαρτυρικής κατάθεσης ενός αστυνομικού υπαλλήλου  ) ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ !

 ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΓΣΕΕ τότε μέλος της Ε.Ε που  αποφασίζει νύχτα ( και σε συνεδρίαση παραμονή των Χριστουγέννων ) την απόλυσή μου  και ως πρόεδρος, προφανώς με εντολή του ( Ο γγ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΣΕ ΤΥΧΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΡΕΠΟΡΤΆΖ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ ) ,εκτός και αν οι νομικοί της ΓΣΕΕ λειτουργούν αυτοβούλως, μου κατατέθηκε η ανταγωγή των 100.000 ευρώ

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ( ΕΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑ ΕΓΩ ?)

ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  τον καλύπτει ?

ΤΟΥ ΑΣΚΗΘΗΚΕ ΔΙΩΞΗ για φθορά ξένης ιδιοκτησίας σε απεργία …και αθωώθηκε (όπως και γω ) έπρεπε να απολυθεί απο την τράπεζα μέχρι να αθωωθεί και όταν αθωωθεί απλά να του καταβληθεί μόνο η αποζημίωση ! Και μην μου πουν ότι τον καλύπτει ο  νόμος της συνδικαλιστικής ασυλίας …

Με απόφαση του Αρείου Πάγου επί ποινικών αδικημάτων δεν ισχύει η προστασία της συνδικαλιστικής ασυλίας.

Απόφαση που έχει καταγγείλει η ΓΣΕΕ και καλά έκανε

ΠΟΤΕ «ΝΟΜΟ-ΛΑΤΡΕΣ» ΝΟΜΟ-ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ  ΠΟΤΕ ΝΟΜΟ -ΚΑΤΑΓΓΈΛΟΝΤΕΣ

(βέβαια θα ήμουν ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΔΙΩΚΤΗ ΜΟΥ )

ΕΠιπλεον να του καταθέσει η τράπεζα αγωγή 100.000 ευρώ, για συκοφαντική δυσφήμιση εξ αυτής της «ενέργειας» του, όπως έγραφαν στην δική μου ανταγωγή ?

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΟΥΤΑΦΗΣ (ΜΕΛΟΣ της Ε.Ε της ΓΣΕΕ )

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Της ΕΥΔΑΠ ποιος εσωτερικός κανονισμός τον καλύπτει ?

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΘΩΜΑΣ (ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.Ε της ΓΣΕΕ ) ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΩΝ ΕΛΤΑ  Ποιος εσωτερικός κανονισμός τον καλύπτει …ΔΕΧΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ? ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΤΕΊ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΤΟΝ 2112/1920 ΚΑΙ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΏΝ ΝΟΜΩΝ ?

ΑΛΕΚΟΣ ΚΑΛΥΒΗΣ αντιπρόεδρος της ΓΣΕΕ τότε και μέλος Της Ε.Ε Της ΓΣΕΕ . ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ  της ΑΤΕ BANK …ποιος εσωτερικός κανονισμός εργασίας τον καλύπτει ? ΔΕΧΕΤΑΙ να τον καταργήσουν όπως «κατάργησαν» τον δικό μου ?

(ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ  γιατί πιστεύω οτι καλύπτονται στην εκ τον υστέρων φερόμενη πρόταση του τότε γεν γραμματέα της ΓΣΕΕ ( και πρόεδρου της ΔΑΚΕ )να δώσουν λύση στο θέμα μου, που όπως έχω αναφέρει με δικαίωνε ηθικά Εγώ δεν διεκδίκησα παρά μόνο τα νόμιμα που λέει και ο ΤΖΑΡΖΑΝ ! ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ !

ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΉΣ ΔΙΑΦΟΡΆΣ ΟΤΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΛΎΣΟΥΝ .

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ Η ΓΣΕΕ ΝΑ ΑΣΚΕΊΤΑΙ ΠΙΕΣΗ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΕΊ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ …?

ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ !!!

Όταν αναφέρεται κάποιος στην δική τους δουλειά απειλούν θεούς και δαίμονες για το ιερό τους δικαίωμα …αυτό που μου αφαίρεσαν νύχτα ….?

ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΟΤΙ ΕΠΑΣΠΡΟΣΛΑΒΑΝΕΤΑΙ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ του ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ …ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΕΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ …ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ  ΠΡΟΣΩΠΑΡΧΗ ΤΟΥ ΚΑΝΕΠΕΑ …ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΤΩΡΑ !

ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΟΤΙ ΠΡΟΣΛΑΣΒΑΝΕΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΚΌ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΑΤΟΜΑ)

ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ  ΝΑ ΑΠΟΛΥΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΕΞΟΔΟ, ΤΟΝ «ΠΡΟΙΚΊΖΕΙΣ» ΜΕ 100.000 ΕΥΡΏ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΕΝΩ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑ ΑΠΟΛΎΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΏΣΕΙΣ !

ΜΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΞΑΝΑ ΕΠΑΝΈΛΘΩ …ΦΡΕΣΚΑΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΑΣ

Και κανείς τους δεν μου πρόσφερε την εργασία μου αυτή, με βρήκαν εκεί εργαζόμενο !

Υποβολή απάντησης

