Οι «εργασιακές» πυραμίδες του διαδικτύου και των αγγελιών! Η δημοφιλέστερη απάτη στο δίκτυο

Σας υπόσχονται γρήγορα και εύκολα χρήματα από «εργασία» στο διαδίκτυο η στις αγγελίες των εφημερίδων ! Μην το πιστεύετε ! Δεν πρόκειται για εργασία αλλά για «μάρκετινγκ» . Δεν σας το λένε όμως. Όσοι δεν το λένε.( Υπάρχουν και κάποιοι που το λένε αλλά αφού μπείτε στο κόλπο)  ότι στην ουσία σας θέλουν για πελάτη που θα γίνεται ο κρίκος μιας αλυσίδας που θα φέρει έναν άλλον πελάτη κοκ …και στην τελική ανάλυση να χάσετε και τα χρήματα που θα πληρώσετε να αγοράσετε ένα προϊόν κυρίως ευεξίας, που αν πείσετε και έναν άλλο να το αγοράσει κοκ θα αποκτήσετε άνετα εισοδήματα …

Το θέμα είναι τι κάνει το υπουργείο Απασχόλησης γιατί δεν ελέγχει αυτές τις εταιρίες που παρουσιάζουν το μάρκετινγκ και την πώληση προϊόντων ως εργασία!

Τι κάνει το υπουργείο Ανάπτυξης και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για τα προϊόντα που διακινούνται από τις «πυραμίδες» ως προς την καταλληλότητα… κλπ ..

Για να μπείτε στο «κόλπο» και να μην πέσετε «θύματα» … και εκεί που πάτε για να βρείτε δουλειά …να βρεθείτε αγοραστής ενός προϊόντος και να τρέχετε από φίλο σε συγγενή να πουλήσετε το ίδιο προϊόν για να πάρετε τα χρήματα που δώσατε …και να κερδίσετε και χρήματα … διαβάστε αυτό το άρθρο που βρήκα από την Ελληνική Ένωση Επαγγελματιών Internet http://www.eeei.gr/  Τι είναι το multilevel marketing (ή network marketing)Το multilevel marketing εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1868 στις ΗΠΑ από την εταιρεία υγιεινών προϊόντων Watkins. Ωστόσο, η πρακτική αυτή έγινε διεθνώς γνωστή χάρη στην αμερικανική Tupperware, η οποία εκπαίδευσε εκατομμύρια ανθρώπους από ολόκληρο τον κόσμο σε αυτό το ριζοσπαστικό σύστημα πωλήσεων. Η πρωτοποριακή ιδέα των στελεχών της εταιρείας ήταν να μην περιορίσουν το δίκτυο πωλήσεών τους μόνο σε όσα καταστήματα μπορούσαν να πουλήσουν τα προϊόντα τους, αλλά να μετατρέψουν τους ίδιους τους πελάτες τους σε πωλητές! Έτσι, η Tupperware προσέλαβε νοικοκυρές οι οποίες καλούσαν (ή επισκέπτονταν) τις φίλες τους για να τους πουλήσουν τα γνωστά μας «ταπεράκια», ενώ παράλληλα στρατολογούσαν τις δυναμικότερες από τις νέες πελάτισσες, ενθαρρύνοντάς τις να πουλήσουν και αυτές τα ίδια προϊόντα στις δικές τους φίλες.   Η πρακτική αυτή ονομάστηκε multilevel (πολυεπίπεδο) marketing επειδή για κάθε στρατολόγηση, οι συνεργάτιδες της Tupperware ανταμείβονταν με ποσοστό επί των εσόδων από τις πωλήσεις των νέων πωλητριών. Υπήρχαν λοιπόν πολλά επίπεδα πωλητών (οι στρατολογημένοι από υπαλλήλους της εταιρείας, οι στρατολογημένοι από άλλους στρατολογημένους κ.ο.κ.).  

Για να καταλάβουμε πώς λειτουργούσε αυτό το σύστημα, ας υποθέσουμε ότι ο Α εισπράττει από την εταιρεία Χ (παραγωγό τσαγιού) 10 δραχμές προμήθεια για κάθε κουτί τσάι του βουνού που πουλάει. Αν καταφέρει και πείσει τον Β να πουλάει και αυτός το ίδιο τσάι τότε ο Β θα κερδίζει 8 δραχμές για κάθε κουτί, ενώ ο Α που τον στρατολόγησε θα κερδίζει τις άλλες 2.

Περισσότερα για το θέμα http://www.eeei.gr/interbiz/articles/ponzi.htm

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s