Στεγαστικά δάνεια με ευνοϊκούς όρους για τρίτεκνους

Στεγαστικά δάνειαΤο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών ενέκρινε εισήγηση του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων (ΤΠΔ) για την εξομοίωση των τρίτεκνων οικογενειών με τις πολύτεκνες όσον αφορά τη χορήγηση στεγαστικών δανείων από το Τ.Π.Δ.

Συγκεκριμένα, οι τρίτεκνες οικογένειες εντάσσονται, όπως και οι πολύτεκνες, στις ειδικές κατηγορίες δανειοληπτών, στις οποίες χορηγούνται στεγαστικά δάνεια με ευνοϊκότερους όρους (επιτόκιο 4%) για την απόκτηση πρώτης και κατά περίπτωση δεύτερης κατοικίας. με ευνοϊκούς όρους για τρίτεκνους

3 thoughts on “Στεγαστικά δάνεια με ευνοϊκούς όρους για τρίτεκνους

  1. δηλαδή εγώ που είμαι τρίτεκνος , αλλά έχω πάρει ήδη δάνειο , προβλέπεται κάποια ρύθμιση και στο δικό μου?
    αλλαγή επιτοκίου δηλαδή και μείωση της δόσης?
    ή επειδή έχω ήδη υπογράψει δεν υπάρχει ελπίδα?

  2. ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΔΑΝΕΙΟ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΑΠΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΡΟΤΟΥ ΚΑΝΩ ΤΡΙΤΟ ΠΑΙΔΙ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΜΑΣ?ΑΦΟΥ ΟΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΑΤΟΚΟ ΑΠΟ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ?

Σχολιάστε

