Απίστευτο: Το ΙΚΑ εχει δώσει τον ίδιο ΑΜΚΑ …σε δυο ασφαλισμένους και ο ένας κινδυνεύει να χάσει ένσημα και δεν του δίνουν το επίδομα ανεργίας

Δείτε μια πρωτοφανή ιστορία με το ΙΚΑ και δύο ασφαλισμένους που έχουν το ίδιο ονοματεπώνυμα και τους έχουν δωσει ιδιο αριθμό μητρώου ασφαλισμένου…Δείτε την καταγγελία όπως έχει γίνει στο φόρουμ του blog από τον ένα ασφαλισμένο που κινδυνεύει να χάσει ένσημα αλλα και δεν του δίνουν το επίδομα ανεργίας εξ αιτίας αυτού  του προβλήματος…Ας ελπίσω να ασχοληθεί το υπουργείο και ο υπουργός …Γιατι δεν εχει μείνει κανείς τους ανεργος να δει τι σημαίνει να μην μπορείς να πάρεις το επίδομα και να περιμένεις 4 μηνες να λύσουν το  προβλημα οι γραφειοκράτες!Οταν δεν θα έχεις να φας ..Δηλαδη οταν το λύσουν θα έχεις πεθάνει απο την πείνα!

Δείτε ολοκληρη την καταγγελία

«Το όνομα μου είναι Γιώργος Βασιλείου και αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα σχετικά με το ΙΚΑ λόγω του ότι υπάρχει και 2ος Γιώργος Βασιλείου με το ίδιο όνομα πατρός αλλά και μητρός γεννημένος το ίδιο έτος αλλά ευτυχώς σε διαφορετική ημερομηνία και φυσικά με διαφορετικό αριθμό ταυτότητας.
Το κακό όμως είναι ότι και οι δύο μας έχουμε τον ίδιο Α.Μ.Α στο ΙΚΑ !!!!
Αλλά ας πάρουμε τα γεγονότα από την αρχή :
Ξεκίνησα να δουλεύω ως φοιτητής περιστασιακές δουλειές από το 1986 και συγκεκριμένα στην Ακτή ΕΟΤ στη Βάρκιζα για τους καλοκαιρινούς μήνες, στα ιδιωτικά αναψυκτήρια που λειτουργούσαν εντός της ακτής και ανήκαν στην εταιρία «Κληρονόμοι Γ. Σ» με ΑΦΜ
Δούλεψα περιστασιακά 4 συνεχόμενα καλοκαίρια έως το 1990 και ενώ ο εργοδότης μου κολλούσε κανονικά ένσημα όποτε εργαζόμουν, εγώ λόγω του νεαρού της ηλικίας δεν τα αναζήτησα ούτε τα παρέλαβα ουδέποτε, διότι δεν μπορούσα τότε να φανταστώ πόσο απαραίτητα θα μου ήταν μετά από 20 χρόνια. Σαν ανόητος νεαρός τότε έλεγα ότι τι αξία θα έχουν 50-100 ένσημα παραπάνω ???
Επιπλέον εντός της συγκεκριμένης τετραετίας δούλεψα και σε ένα σταθμό αυτοκινήτων στην Αθήνα στην Πατησίων σε κάποιον εργοδότη με την …., ο οποίος με έδιωξε αδικαιολόγητα , επακολούθησε δικαστήριο στο οποίο δικαιώθηκα αλλά δυστυχώς ούτε από εκεί ουδέποτε έλαβα τα ένσημα μου…
Τον Οκτώβριο του 1997 ξεκίνησα να εργάζομαι ανελλιπώς…
Στις 5 Μαρτίου του τρέχοντος έτους 2010 γίνεται η απόλυση μου από τον τελευταίο μου εργοδότη λόγω της γνωστής σε όλους οικονομικής κρίσης…
Κατά την άμεση επίσκεψη μου στο αρμόδιο υποκατάστημα του ΟΑΕΔ Λαυρίου με αυτή την καρτέλα που έχει επάνω τα μη ακόμα επικολλημένα ένσημα διαπιστώθηκε ότι υπάρχουν 2 κωδικοί εργοδοτών και ότι από το 2002 έως σήμερα η καρτέλα μου με αριθμό μητρώου ……………έχει σχεδόν τα διπλάσια ένσημα από όσα έχει ετησίως ένας εργαζόμενος και επιπλέον υποτίθεται ότι απασχολούμαι σε 2 εργασίες !!!!!
Σύμφωνα λοιπόν με τον ΟΑΕΔ εφόσον έχω μόνο μια απόλυση δεν μπορώ να μπω στο ταμείο ανεργίας γιατί υποτίθεται ότι εργάζομαι στη δεύτερη εργασία μου !!!
Μετά από έρευνα μέσω του ΙΚΑ διαπιστώθηκε ότι υπάρχει και άλλος εργαζόμενος με τα ίδια ακριβώς στοιχεία ταυτότητας (εκτός αριθμού και ημερομηνίας γέννησης φυσικά) που μοιραζόμαστε τον ίδιο Α.Μ.Α στο ΙΚΑ !!!!!
Ο συγκεκριμένος κύριος απασχολείται σε μάντρα οικοδομών ως οδηγός φορτηγού…..
Αυτό που τώρα προσπαθώ να αποφύγω είναι να μην χαρακτηριστώ νέος εργαζόμενος (ασφαλιζόμενος μετά το 1991-93) -αφού δεν έχω στην κατοχή μου τα παλαιά μου ένσημα που αποδεικνύουν ότι είμαι παλαιός ασφαλιζόμενος- με ότι αυτό θα έχει σαν επακόλουθο για τις παρελθοντικές και μελλοντικές μου εισφορές …..αλλά και να αποκατασταθεί η τάξη όσο αφορά το δικό μου Α.Μ.Α….
Ο φάκελος με τα πλήρη στοιχεία της υπόθεσης μου ( πιστοποιητικά γέννησης ένσημα ταυτότητα φορολογική δήλωση ) έχει ήδη αποσταλεί από το ΙΚΑ -όπου διαμένω και ανήκω- μαζί με τα στοιχεία του άλλου κυρίου φωτοτυπίες ταυτότητας κτλ στα κεντρική διεύθυνση μητρώου του ΙΚΑ στη Αθήνα προκειμένου να διευθετηθεί και αποσαφηνιστεί το θέμα μου…. ένας θεός ξέρει πότε…
Συμπληρώνω ότι έχω ήδη μιλήσει τηλεφωνικά με τον κ. Μ.Σ -τον εργοδότη μου κατά το παρελθόν- τον οποίο αφού τον ενημέρωσα για το τρελό μπέρδεμα που έχει προκύψει με ενημέρωσε ότι η εταιρία του ……… δεν υφίσταται πλέον, αλλά εκείνος είναι διατεθειμένος να υπογράψει οποιαδήποτε υπεύθυνη δήλωση που να βεβαιώνει την εργασία μου στην επιχείρηση του κατά το παρελθόν…
Κλείνοντας θα ήθελα να σας αναφέρω ότι από το ΙΚΑ με ενημέρωσαν ότι κάτι τέτοιο της συνέβη και στο παρελθόν άλλη μια φορά !!!!
Ο ΟΑΕΔ από την πλευρά του με ενημέρωσε ότι παρότι είμαι άνεργος από 5/3/2010 δεν μ πορεί να μου χορηγήσει επίδομα ανεργίας εάν πρώτα δεν ξεκαθαρίσει η κατάσταση με το ΙΚΑ !!!! έστω και εάν αυτό κρατήσει 3-4 μήνες

Θα εκτιμούσα απεριόριστα οποιαδήποτε βοήθεια καθοδήγηση συμβουλή μπορεί να με βοηθήσει…

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων….»

3 thoughts on “Απίστευτο: Το ΙΚΑ εχει δώσει τον ίδιο ΑΜΚΑ …σε δυο ασφαλισμένους και ο ένας κινδυνεύει να χάσει ένσημα και δεν του δίνουν το επίδομα ανεργίας

  1. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ Ο ΑΜΚΑ ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ Γ.Γ.Κ.Α. ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΚΑ?

  2. Άλλο ΑΜΚΑ και άλλο ΑΜ ΙΚΑ. Είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα. Ο Τίτλος έχει το λάθος. η καταγγελία του κυρίου αναφέρει σωστά τα δεδομένα.
    Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω από τα θέματα του τμήματος μητρώου του ΙΚΑ, μπορώ να πω ότι είναι ένα φαινόμενο σπάνιο αλλά όχι και αδύνατο. Δυστυχώς η μηχανογράφηση ξεκίνησε με το ΟΠΣ το 2002. Μέχρι τότε υπήρχε η διευθυνση πληροφορικής στην Αθήνα που καταχωρούσε τις αιτήσεις για έκδοση ΑΜ των ασφαλισμένων. Στην τότε αίτηση συμπληρωνόταν μόνο η χρονολογία και οχι η πλήρης ημερομηνία γέννησης, δεν υπήρχαν πλήρη στοιχεία ΑΦΜ.
    Το λάθος μπορεί να ξεκινάει ως εξής: Πρώτα έβγαλε αριθμό ο ένας από τους δύο. Όταν πήγε ο δεύτερος να βγάλει αριθμό (κάποια χρόνια μετά) συμπλήρωσε την αίτηση και το ΙΚΑ της περιοχής του την έστειλε στην Δ/νση Πληροφορικής όπου από τα στοιχεία του υπολογιστή είδε ότι με τα ίδια στοιχεία υπάρχει ασφαλισμένος διοτι ταιριαζαν το ΟΝΟΜΑ, ΕΠΙΘΕΤΟ, ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΕΡΑ, ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ, ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ. Και έτσι δόθηκε ο ίδιος διότι θεωρήθηκε οτι επρόκειται για το ίδιο άτομο. Για τα υπόλοιπα στοιχεία αν υπήρχε καποια ταυτότητα στην αρχική απογραφή ίσως να έκανε την διαφορά αλλά έπρεπε να ανοιχτεί το αρχείο και να φανεί ισως εκεί η διαφορά.
    Το θέμα για εμένα είναι οτι εκτός από το λάθος υπάρχει και φταίει το ΙΚΑ εδώ υπάρχει αμέλεια και από τους δύο ασφαλισμένους. Κάθε χρόνο από το 2002 και μετά στέλνει στον ασφαλισμένο το Απόσπασμα Ατομικού Λογαριασμού, από το οποίο θα μπορούσαν να δούν τα τυχόν λάθη. και αν δεν πήραν ποτέ στα χέρια τους τα αποσπάσματα σιγουρα έχουν ζητήσει απόσπασμα λογαριασμού από κάποιο ΙΚΑ για κάποιο λόγο, πάλι εκεί θα έβλεπαν οτι υπάρχει λάθος. Απλά δεν ρίχνω ευθύνες στα παιδιά που έχουν το πρόβλημα, αλλά σίγουρα θα το είχαν διαπιστώσει πιο νωρίς και οχι την τελευταία στιγμή όταν χριεάστηκαν τα ένσημα για το ταμείο ανεργίας.
    Εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα το συντομώτερο και να κάνει καποιους ανθρώπους να είναι πιο υπεύθυνοι και εδώ εννοώ τους υπαλλήλους του ΙΚΑ που πριν δώσουν έναν Αριθμό μπορόυν με ερωτήσεις να ταυτοποιούν κάποια στοιχεία και να εξακριβώνουν οτι προκειται για οτ ίδιο ή για άλλο άτομο.

  3. Για το θέμα των χαμένων ενσήμων (αυτών που δεν έχουν επικκοληθεί στην καρτέλα σου) μπορέις να κάνεις ΥΔΑΑΒ (υπευθυνη δήλωση απώλειας ασφαλιστικών βιβλιαρίων) και να πάρεις μια απόφαση στα χερια σου για να έχεις αυτά τα ένσημα και να μην τα ψάχνεις πάλι τελευταία στιγμή όταν θα χρειαστεί να βγείς στην σύνταξη. Πήγαινε στο ΙΚΑ της περιοχής σου και κάνε την αίτηση όταν ξεκαθαρίσει το θέμα του Μητρώου σου για να μην έχεις πάλι κάποιο πρόβλημα.

Σχολιάστε

