Eχει γίνει ψευτοhacking πανω σε αυτά τα σχόλια και απάντηση σε αυτόν που κάνει «αποκαλύψεις» για μένα

ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΚΛΑΠΟΥΝ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΑ ΕΜΑΙΛ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ SITE γΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΑ ΒΑΖΩ ΕΔΩ ΣΑΝ ΕΙΚΟΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΚΑΛΎΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ …ΕΓΩ ΦΑΝΕΡΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΚΟΛΠΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ …
ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ ΕΓΩ ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΡΎΒΩ ΑΛΛΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ …ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΑΚΟΜΑ …ΕΛΕΟΣ

ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΔΩ …ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕΤΆ ΑΠΟ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΚΑΡΕΙ IP KAI ΛΟΙΠΑ …ΧΡΗΣΤΩΝ  ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ  …ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΆΣΤΕΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΜΑΙΛ ΚΛΠ
πΡΩΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΗ ….
ΠΡΩΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΣΙΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ FACEBOOK KAI ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΝΑ …
ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΤΥΠΟΙ …ΒΡΗΚΑΝ ΑΥΤΉ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΟΥΝ ΜΕ ΜΕΝΑ ….ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΜΟΥΦΑ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΚΛΠ ΤΟ ΣΑΙΤ ΔΕΝ ΔΙΕΦΕΡΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΝΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΜΟΝΟ ΣΤΡΈΙΤ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΛΠ
ΠΗΓΑΝ ΤΟΝ ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΑΥΤΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΑΠΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ δεκάδες ΣΙΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ  …ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ..
ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΗΓΕ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤH ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΡΊΤΡΙΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΈΡΕΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΠΟΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΚΛΠ
ΜΑ ΤΙΣ ΛΕΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΑΣΥΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΨΕΥΔΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ …
ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΒΟΥΛΕΥΜΑ ΕΚΔΌΘΗΚΕ ΣΕ 6ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΧΘΗΚΑ ΟΜΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑΠ0ΜΠΗ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ οτι ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ..ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ FACEBOOK EINAI υπευθυνο γιατι κανουν οι χρηστες του
ΟΙ ΕΦΕΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΥΘΥΝΕΣ …. ΚΑΙ ΜΕ ΑΘΩΩΣΑΝ …ΤΟ ΣΑΙΤ ΗΤΑΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΛΠ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕνας  ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ fACEBOOK !
ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΙΝΤΙΜΙΝΤΙΑ …ΜΕ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ ΚΛΠ
ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΑΡΑΖΖΙ GR KLP AΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΛΠ
οι δικηγοροι μου ήταν συγκεκριμένοι σε όλη την υποθεση απο φιλικο μου γραφείο αφιλοκερδώς και μαλιστα η δικηγόρος που ασχολήθηκε με την υποθεση  την ειχε απο ασκούμενη την υποθεση και την εφερε σε πέρας...
Εγω εχω ανοικτες επαγγελματικες σχεσεις … εχω επαγγελματικό σαιτ (δηλωμενα )  όπως και το επιμαχο δηλωμένα στο ονομα μου … και σε εταιρική δραστηριότητα …
ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕ ΜΟΝΟ ΧΡΕΗ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΡΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ
ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥΦΕΣ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΟΘΈΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ …
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΊΝΕΙ Η ΙΝΤΕΡΠΟΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ

ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΕΙΧα ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ
ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΣΚΟΥΤΕΡΑΚΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΣΤΟ ΑΤΗΕΝS INDYMEDIA KAI OΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΘΕΟΣΤΑΛΤΟΣ

τΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Η επίμαχη ιστοσελίδα αφορούσε παροχή υπηρεσιών μέσω διαδικτύου σε τρίτους χρήστες του διαδικτύου στα πρότυπα των παγκόσμιων πόρταλ ΜSN , YAHOO, YOU TUBE , my space και αφορούσε την χρήση υπηρεσιών email , chat, messenger , personal , με τους παρακάτω όρους χρήσης :

“Οροι Χρήσης (Αντιγραφή από το site ( copy paste )όπως τους είχε ο κατασκευαστής και με την ορθογραφία που αυτός είχε )

Η χρήση των υπηρεσιών γνωριμιών του ……..επιτρέπεται σε άτομα άνω των 18 ετών.

Με την εγγραφή σας συμφωνείτε οτι τα στοιχεία τα οποία δίνονται απο εσάς ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και αφορούν εσάς προσωπικά και μόνο για την εγγραφή σας. Συμφωνείτε πως είστε αποκλειστικά υπεύθυνος τόσο για το περιεχόμενο της εγγραφή σας όσο και για την επικοινωνία σας με άλλα μέλη και οτι δεν υποδύεστε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο εκτός από τον εαυτό σας.

Η εγγραφή σας στο ……….είναι προσωπική και δεν μπορείτε να εκχωρήσετε την χρήση της σε κανέναν άλλο και υπό καμία συνθήκη .

Απαγορεύετε να προσθέσετε οποιασδήποτε μορφής παράνομο υβριστικό, δυσφημιστικό , πορνογραφικό, προσβλητικό , απειλητικό ,επιβλαβή , άσεμνο και γενικά ενοχλητικό περιεχόμενο .

Συμφωνείτε οτι δεν δίνεται προσωπικά στοιχεία (πχ τηλέφωνα, διευθύνσεις κλπ) τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλους ώστε να προσωποποιήσουν το προφίλ σας , παρά μόνο στοιχεία τα οποία περιγράφουν τα χαρακτηριστικά σας στα πλαίσια της παρούσης υπηρεσίας.

Απαγορεύετε η χρήση του για διαφημιστικούς η εμπορικούς σκοπούς από τα μέλη του και δεν θα στείλετε κάποιο υλικό στο ……για καταχώρηση που είναι σήμα καταθετεν η καταστρατηγεί κάποιον κανόνα δεοντολογίας η αυθεντικότητας.

Δήλωση αποποίησης υπευθυνότητας : Το …………….δεν εισάγει ούτε παρέχει πληροφορίες για τα μέλη του .Τα ίδια τα μέλη εισάγουν και ανταλλάσσουν πληροφορίες μεταξύ τους. Κατά συνέπεια ουδεμία ευθύνη φέρει για την ακρίβεια η αλήθεια των πληροφοριών αυτών. Το ……. και οι δημιουργοί του δεν είναι υπεύθυνοι απέναντι στα μέλη του για οποιοδήποτε προβλήματα προκύψουν κατά την χρήση των υπηρεσιών του.

…..

Προσωπικά δεδομένα : Το …………δεν επεξεργάζεται στοιχεία προσωπικών δεδομένων οιουδήποτε. Οι χρηστές των ηλεκτρονικών σελίδων του ……….δεν πρέπει να εισάγουν στοιχεία προσωπικών δεδομένων παρά μόνο στοιχεία τα οποία τους είναι απαραίτητα για την μεταξύ τους επικοινωνία

….

Οι όροι χρήσης του διέπονται από το ελληνικό δίκαιο ,το ευρωπαϊκό δίκαιο και τους νόμους του διεθνούς εμπορίου. Σε κάθε περίπτωση αντιδικίας αρμόδια είναι τα δικαστήρια Αθηνών. Στην δε περίπτωση που κάποια από τις παρούσες διατάξεις κριθεί ως μη εφαρμόσιμη η καταχρηστική οι υπόλοιποι όροι χρήσης της παρούσας σελίδας και των όρων προστασίας απορρήτου παραμένουν σε πλήρη ισχύ »

Σχολιάστε

