Τι κάνει το ΣΕΠΕ και οι επιθεωρήσεις εργασίας όταν ξευτελίζουν έτσι εργαζόμενους?

Τι κάνει το ΣΕΠΕ και οι επιθεωρήσεις εργασίας όταν ξευτελίζουν έτσι εργαζόμενους?
Δειτε αυτή την ερώτηση εργαζόμενου στο blog μου, όπου ο εργοδότης τον εχει προειδοποιήσει για απόλυση για να τον αποζημιώσει με τα μισά χρήματα… του λέει πήγαινε σπίτι σου και έλα σε ένα μήνα που θα σε απολύσω …Αυτός του λέει δώσε μου βεβαίωση ,δεν του δίνει .
Πάει στην επιθεώρηση εργασίας κάνει καταγγελία και ο επόπτης του λέει κάτσε σπίτι σου και θα σε φωνάξουμε μαζί με τον εργοδότη !!!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ …να τα λέει αυτά επόπτης αντί να πάει εκεί και να τον ταράξει στους ελέγχους και να του κοτσάρει και ένα πρόστιμο για προσβολή προσωπικότητας του εργαζόμενου … Δείτε όλη την καταγγελία – ερώτηση και τα δείτε ΟΛΑ σε τι κράτος ζούμε … και τι εξευτελισμό δέχεται ο εργαζόμενος ! Και κανείς δεν αντιδρά…
« Καλησπερα εργαζομαι σε μια εταιρεια ως πωλητης απο 11/11/2010. Στις 24/11/2011 [ πεμπτη μου ανακοινωσε γραπτα οτι μου κανει προειδοποιηση απολυσης σε ενα μηνα. Την επομενη μερα πηγαινω για δουλεια κ το μεσημερι μου λει οτι δεν θελει να ξαναπαω στιν δουλεια κ να παρουσιαστω στις 24/11/2011 να παρω την αποζημιωση μου κ να φυγω. Μου μπηκανε υποψιες οτι κατι σκαρωνει δηλ. να μην παω για δουλεια 3 ημερες κ να ισχυριστει οτι εγω δεν παρουσιαστηκα κ να μου κανει απολυση χωρις αποζημιωση. Του ζηταω βεβαιωση οτι αυτος δεν με θελει στην δουλεια για να ειμαι καλυμενος κ δεν μου δινει αλλα και ουτε στην δουλεια με θελει . Την επομενη μερα πηγαινω στον εποπτη εργασιας κ κανω καταγγελια κ τον ρωταω τι πρεπει να κανω κ μου λεει: κατσε σπιτι σου μεχρι να σας ειδοοποιησουμε να ερθετε εδω. Ο εργοδοτης μου, μου λεει ελα στην δουλεια με το δικο σου αμαξι, κ κατσε εξω απο την εταιρια( μεσα στο αμαξι σου) μεχρι να περασει η ωρα
και εγω του λεω οτι ειμαι πωλητης οχι φυλακας να σου φυλαω το κτιριο κ μου λεει οτι μεσα δεν μου επιτρεπει να μπω αλλα ουτε κ να επισκεφτω πελατες.Τι ΝΑ ΚΑΝΩ.»

3 thoughts on “Τι κάνει το ΣΕΠΕ και οι επιθεωρήσεις εργασίας όταν ξευτελίζουν έτσι εργαζόμενους?

  1. ΟΝΤΩΣ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΕΡΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ!

  2. ελεος ….δεν υπαρχει κανεις να προστατεψει τους εργαζομενους?
    τι φασισμο ζουμε σημερα εχουμε σκεφτει?

  3. ΒΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑς ΑΡΤΑς ΕΙΧΕ ΦΙΛΙΚΕς ΣΧΕΣΕΙς ΜΕ ΕΡΓΟΔΟΤΡΙΑ ΤΗς ΚΟΡΗς ΜΟΥ ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΤΡΙΑς ΒΟΗΘΟς ΚΟΜΜΩΤΡΙΑς Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ 9ΜΗ ΝΝΕςΕΝΣΗΜΑ΄΄ΕΛΕΟς ΠΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟς΄»»ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΙΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΟΥΜΕ ΑΦΟΥ Η ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΑΡΤΑς ΓΑΜ΄΄΄ΒΕΒΑΙΑ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗς ΚΟΡΗς ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑς ΚΑΙ ΑΣ ΕΛΕΓΞΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΩς ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΠΟΠΡΙΑ ΑΡΤΑς ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΣΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΡΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ ΠΟΤΕ Η ΕΠΟΤΕΙΑ ΑΡΤΑς ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΣΑς ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΝΑ ΚΑΦΕ ΣΕ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΜΕΙς ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ ΓΙΑΤΙ Η ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΑΡΤΑς ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗς ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥς ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥς ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥς΄

Σχολιάστε

