Διαγραφή …άρθρων για ασφαλιστικά και καθυστέρηση απάντησης στις ερωτήσεις σας λόγω κάποιων κακόβουλων (Virus) επιθεσέων στο blog

Εχω καθυστερήσει να απαντήσω στις ερωτήσεις σας και έχω διαγράψει αρκετά ποστ με θέματα ασφαλιστικά ..και έχω ζητήσει την βοήθεια τεχνικών για να διαγράφουμε κάποιο κακάβουλο script στo blog ! Kαποιοι με χρόνο αργομισθίας δημοσίου (24ωρη και σε βάρδιες) υπαλλήλου με υποδομή και εξοπλισμό και προσπαθούν -πάνω από χρόνο- μέσω και εδώ να πλήξουν (με κακόβουλες επιθέσεις …τα γνωρίζουν καλύτερα όσοι είναι σχετικοί εγώ βασικά είμαι άσχετος ) και επαγγελματικό μου ενημερωτικό site με ιδιωτική κοινωνική ασφάλιση. Δεν τους παρακολουθώ στις ασυναρτησίες τους … Απλά πλέον τεχνικά προσπαθώ να διασφαλίσω την δουλειά μου !
Αυτοί την δουλειά τους …κατανοητή ποιά !! είναι και εγώ την προστασία της δουλειάς μου.

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

