Στα 2.000.000 οι επισκέψεις στο blog μου !!

untitled7ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ 7ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΏΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΆ …ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΩΝ!
Γιατί είναι δύσκολο στην Ελλάδα να έχεις δικαιώματα…οταν είσαι εργαζόμενος και παλεύεις με τον πακτωλό των χρημάτων του εργοδότη …όπως και στην περίπτωση μου ..Απολυμένος …και χωρίς λεφτά ( και εδώ πάλι ένα ευχαριστώ στους δικηγόρους μου που στήριξαν αυτή την υπόθεση ) και την έφεραν μέχρι την δικαίωση μου από το εφετείο…Βέβαια μην νομίζεται ότι έχω ακόμα …ξεμπερδέψεις καθώς έχοντας χρήματα …μου έκαναν και αναίρεση ( δικαίωμά τους) σε μια απόφαση εφετείου που οι πραγματικοί εργατολόγοι και νομικοί ξέρουν την αξία της και για τους άλλους εργαζόμενους …αφού οι εργατικές αποφάσεις των εφετείων αλλά και των πρωτόδικων παράγουν συλλογικό δίκαιο…

Επίσης και σε άλλα θέματα που με δικαιώνει η απόφαση έχω επίσης αναστολές εκτέλεσης …κλπ Γιατί

Τα ξέρουν καλά οι νομικοί και εργατολόγοι …και πάνω απ όλα τα συνδικάτα…

Επίσης ένα ευχαριστώ και στην εκπομπή «Κίτρινος Τύπος» της τηλεόρασης του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου που με είχε καλεσμένο και αναφέρθηκα στην υπόθεσή μου …

Και συνεχίζουμε …

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

4 thoughts on “Στα 2.000.000 οι επισκέψεις στο blog μου !!

  1. Αυτό θα πει επαναστάτης.
    Να υπερασπίζεσαι ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ εργατικά δικαιώματα αδιαφορώντας για όλους τους άλλους και να γλύφεις τον πιο γλυμίτζουρα δημοσιογράφο που πέρασε ποτέ από την Ελληνική τηλεόραση μόνο και μόνο επειδή ασχολήθηκε μαζί σου.

    Αντε, καλή συνέχεια και καλή λευτεριά.

  2. 7ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ 7ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΏΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΆ …ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΩΝ!
    Μαλλον φίλε διαβάζεις τα μισά…και πεις οτι είναι κάπου στην μέση …και δεν το είδες !
    κΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΔΩ ΤΟ ΔΕΎΤΕΡΟ ΚΑΝΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΩΝ
    ΚΑΝΈΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΟ ΣΧΌΛΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ

  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ 12 ΜΗΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΜΕ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.ΑΛΛΑ Ο ΕΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ (3 ΜΗΝΙΑΤΙΚΑ)ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΕΔ?

Σχολιάστε

