ΝΤΡΟΠΗ !ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙ ΓΕΛΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ

λυθηκε ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ …ΑΝ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΟ BLOG ΜΟΥ

συγνωμη ΓΙΑ ΤΟ λαθος ΣΤΟΝ τιτλο …(γελείο) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΩ ΤΡΕΧΩ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΠΙΕΣΗ ΧΡΟΝΟυ

Ειμαι πιστοποιημενη ανεργη του ΟΑΕΔ απο τις 10/06/2013 ημερομηνια παρουσιας μου για το 2ο τριμηνο ηταν απο 10/11/2013 ημερα Κυριακη.Παρουσιαστηκα στον τοπικο ΟΑΕΔ στις 8/11/2013 ημερα Παρασκευη οπου εκανα την παρουσια και παρελαβα την αποφαση.Το επιδομα του Δεκεμβριου δεν καταβληθηκε και ενημερωθηκα τηλεφωνικα οτι η παρουσια μου θεωρειται ακυρη γιατι πηγα ποιο νωρις(Ο υπαλληλος του ΟΑΕΔ οταν παρουσιαστηκα την εκανε δεκτη και δεν ειπε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ σχετικο).Τι θα συμβει με το επιδομα μου?
Ευχαριστω.

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

2 thoughts on “ΝΤΡΟΠΗ !ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙ ΓΕΛΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ

  1. Αυτό έχει συμβεί και σε εμένα.Πήγα στην διευθύντρια αμέσως και το θέμα έληξε.Λάθος του υπαλλήλου που εξυπηρέτησε δίνοντας σου την απόφαση.Επρεπε να σε ενημερώσει οτι πρέπει να πηγαίνεις τα διαστήματα που αναγράφονται στην απόφαση!!!

Σχολιάστε

